В цьму модулі ми подивились, обговорили та оцінили приклади учнівських робіт.
Працювавши у групах обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.
Після цього проаналізували як діти самі проводять оцінювання і які проблеми у них виникають в цьому питанні.
Далі кожен з учасників тренінгу прводив доопрацюювання створених планів оцінювання.
Після цього розглянули форми для підсумкового оцінювання та розпочали процес їх створення.
Працювавши у групах обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.
Після цього проаналізували як діти самі проводять оцінювання і які проблеми у них виникають в цьому питанні.
Далі кожен з учасників тренінгу прводив доопрацюювання створених планів оцінювання.
Після цього розглянули форми для підсумкового оцінювання та розпочали процес їх створення.
З рефлексії до даного модуля видно, що ти уважно читав електронній підручник та виконував дані вправи, розглянув форми для оцінювання робіт та почав їх створювати.
ОтветитьУдалитьДякую за коментарий. Сподіваюсь, що завтра здам роботу! ;-)
ОтветитьУдалить