Інтернет у проектній діяльності учнів

В цьму модулі мною, разом зіншими учасниками тренінгу були виконані такі завдання та вправи:
- в парах було проведено обговорення власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- було проведено обговорення та намічені шляхи, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- з учасниками тренінгу ми розглянули та обговорили правові аспекти щодо авторських прав та правил правомірного використання ресірсів та інтеллектуальної власності в освітніх проектах;
- розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- розглянули форми для оцінки Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах вчителями та учнями різних вікових категорій;
- намітили подальші путі використання інструментів Інтернету для співпраці та комунікації в проектах;
- переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни;
- на основі отриманої інформації створили списки використаних джерел Інтернет у проектній діяльності учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий