среда, 6 февраля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія.


Інтернет у проектній діяльності учнів

В цьму модулі мною, разом зіншими учасниками тренінгу були виконані такі завдання та вправи:
  • в парах було проведено обговорення власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  • було проведено обговорення та намічені шляхи, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  • з учасниками тренінгу ми розглянули та обговорили правові аспекти щодо авторських прав та правил правомірного використання ресірсів та інтеллектуальної власності  в освітніх проектах;
  • розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  • розглянули форми для оцінки Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах вчителями та учнями різних вікових категорій;
  • намітили подальші путі використання інструментів Інтернету для співпраці та комунікації в проектах;
  • переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни;
  • на основі отриманої інформації створили списки використаних джерел Інтернет у проектній діяльності учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий